Jakie dokumenty są dostępne w portalu myDigiKey?

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dokumentów PDF dotyczących zamówień i mogą je pobierać:

  • Historia zamówień
    • Faktura
    • Lista pakowania
    • Certyfikat zgodności (CofC) producenta, jeśli ma zastosowanie
    • Certyfikat pochodzenia (CofO), jeśli ma zastosowanie
  • Raport historii zamówień
    • Raport ostatnio wysłanych produktów
    • Raport otwartych zamówień
  • Powiadomienia o zmianach produktów

Dokumenty wycen są dostępne za pośrednictwem narzędzia myLists.

Dodatkowe zasoby

Korzyści związane z kontem myDigiKey

Oszczędzaj czas i ułatwiaj sobie życie korzystając z funkcji samoobsługi

Utwórz konto myDigiKey

Skorzystaj z zalet konta myDigiKey, rejestrując się już dziś

Udostępniaj historię zamówień współpracownikom

Jak przyznać dostęp zarejestrowanym współpracownikom

Wyświetl status i historię zamówień

Wyszukaj poprzednie zamówienia, aby wyświetlić status i nie tylko

Zapisz wiele adresów do wysyłki

Dodaj adresy do wysyłki do konta myDigiKey