Jakie dokumenty są dostępne w portalu myDigiKey?
Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dokumentów PDF dotyczących zamówień i mogą je pobierać:
- Historia zamówień
- Faktura
- Lista pakowania
- Certyfikat zgodności (CofC) producenta, jeśli ma zastosowanie
- Certyfikat pochodzenia (CofO), jeśli ma zastosowanie
- Raport historii zamówień
- Raport ostatnio wysłanych produktów
- Raport otwartych zamówień
- Powiadomienia o zmianach produktów
Dokumenty wycen są dostępne za pośrednictwem narzędzia myLists.
Dodatkowe zasoby
Korzyści związane z kontem myDigiKey
Oszczędzaj czas i ułatwiaj sobie życie korzystając z funkcji samoobsługi
Utwórz konto myDigiKey
Skorzystaj z zalet konta myDigiKey, rejestrując się już dziś
Udostępniaj historię zamówień współpracownikom
Jak przyznać dostęp zarejestrowanym współpracownikom
Wyświetl status i historię zamówień
Wyszukaj poprzednie zamówienia, aby wyświetlić status i nie tylko
Zapisz wiele adresów do wysyłki
Dodaj adresy do wysyłki do konta myDigiKey

