Nowe narzędzia i funkcje
Poznaj ułatwienia w organizacji oraz śledzeniu zamówień przy użyciu rozbudowanej funkcji historii zamówień.
Historia wcześniej nabytych produktów
Usprawnienie środowiska zakupowego dzięki dostępowi do listy wcześniej nabytych produktów, którą można przeszukiwać i filtrować, aby szybko znaleźć to, czego akurat potrzeba.
Widoczność w obrębie całej firmy
Możliwość współpracy inżynierów, zaopatrzeniowców i pracowników innych działów poprzez włączenie preferencji udostępniania współpracownikom. Pozwala to na dostęp innych pracowników firmy do Twoich wycen, list oraz historii zamówień.
Historia faktur
Szybka weryfikacja oraz uzgadnianie faktur i płatności z historią zamówień, wyszczególnionych według indywidualnych faktur.
Dlaczego MyDigiKey?
Narzędzie myLists
Przekazywanie i pobieranie list części z możliwością ich zapisywania lub udostępniania. Pozwala to uzyskiwać standardowe ceny i poziomy zapasów w czasie rzeczywistym, umożliwiając jednocześnie tworzenie wycen w celu zablokowania cen na 30 dni.
Zwrot internetowy
Zarejestrowani użytkownicy mogą inicjować procedury zwrotu dotyczące dowolnych zamówień w ciągu 60 dni od daty faktury za pomocą narzędzia „Status zamówienia i historia”.
Wysyłki według harmonogramu
Oszczędność pieniędzy i zmniejszenie zapasów produktów we własnym zakładzie, a jednocześnie oszczędność czasu przy wielokrotnym składaniu tego samego zamówienia.
Powiadomienia o zmianach produktów
Bieżące informacje na temat zmian dotyczących produktów i bezpośredni dostęp do powiadomień producenta o zmianach produktu dla części zamówionych w okresie ostatnich trzech lat.
Numer referencyjny klienta
Wszystkie wcześniej wykorzystywane numery referencyjne klienta są automatycznie zapisywane w profilu zarejestrowanego użytkownika.
Scheme-it®
Scheme-it jest internetowym narzędziem do tworzenia diagramów i schematów, które umożliwia projektowanie i udostępnianie schematów obwodów elektronicznych.

