Jak mogę wyświetlić historię i status zamówienia?
Zaloguj się do konta myDigiKey, aby śledzić wszystkie swoje zamówienia i korzystać z wielu użytecznych funkcji:
- Nieograniczona historia i informacje o statusach zamówień
- Filtrowanie według statusu zamówienia
- Szybki przegląd faktur
- Łączna wartość zamówienia wyświetlana obok numeru faktury
- Wyświetlanie łącza do śledzenia
- Funkcja rozpoczynania zwrotu
- Karta wcześniej nabytych produktów
- Wyszukiwanie według numeru katalogowego, zamówienia zakupu, zamówienia handlowego lub numeru faktury
- Filtrowanie według kategorii części
- Szybki podgląd informacji o części
- Wyświetl komunikację z dostawcami z platformy handlowej
- Połączeni zarejestrowani użytkownicy mogą przydzielać współpracownikom dostęp do wyświetlania historii zamówień w części „Centrum preferencji”
- Pobieranie i eksportowanie raportów w formacie CSV
- Raport ostatnio wysłanych produktów
- Raport otwartych zamówień - wyświetla wszystkie zamówienia w trakcie przetwarzania
Aby uzyskać dostęp do wszystkich wymienionych możliwości, zarejestruj się w portalu myDigiKey.
Dodatkowe zasoby
Udostępniaj historię zamówień współpracownikom
Jak przyznać dostęp zarejestrowanym współpracownikom
Zapisz wiele adresów do wysyłki
Dodaj adresy do wysyłki do konta myDigiKey
Utwórz konto myDigiKey
Skorzystaj z zalet konta myDigiKey, rejestrując się już dziś
Korzyści związane z kontem myDigiKey
Oszczędzaj czas i ułatwiaj sobie życie korzystając z funkcji samoobsługi
Cofnij zgodę na otrzymywanie wiadomości e-mail z materiałami marketingowymi od firmy DigiKey
Jak zarządzać komunikacją e-mail od firmy DigiKey

