Jak mogę wyświetlić historię i status zamówienia?

Zaloguj się do konta myDigiKey, aby śledzić wszystkie swoje zamówienia i korzystać z wielu użytecznych funkcji:

  • Nieograniczona historia i informacje o statusach zamówień
  • Filtrowanie według statusu zamówienia
  • Szybki przegląd faktur
    • Łączna wartość zamówienia wyświetlana obok numeru faktury
    • Wyświetlanie łącza do śledzenia
    • Funkcja rozpoczynania zwrotu
  • Karta wcześniej nabytych produktów
    • Wyszukiwanie według numeru katalogowego, zamówienia zakupu, zamówienia handlowego lub numeru faktury
    • Filtrowanie według kategorii części
    • Szybki podgląd informacji o części
  • Wyświetl komunikację z dostawcami z platformy handlowej
  • Połączeni zarejestrowani użytkownicy mogą przydzielać współpracownikom dostęp do wyświetlania historii zamówień w części „Centrum preferencji”
  • Pobieranie i eksportowanie raportów w formacie CSV
    • Raport ostatnio wysłanych produktów
    • Raport otwartych zamówień - wyświetla wszystkie zamówienia w trakcie przetwarzania

Aby uzyskać dostęp do wszystkich wymienionych możliwości, zarejestruj się w portalu myDigiKey.

Dodatkowe zasoby

Udostępniaj historię zamówień współpracownikom

Jak przyznać dostęp zarejestrowanym współpracownikom

Zapisz wiele adresów do wysyłki

Dodaj adresy do wysyłki do konta myDigiKey

Utwórz konto myDigiKey

Skorzystaj z zalet konta myDigiKey, rejestrując się już dziś

Korzyści związane z kontem myDigiKey

Oszczędzaj czas i ułatwiaj sobie życie korzystając z funkcji samoobsługi

Cofnij zgodę na otrzymywanie wiadomości e-mail z materiałami marketingowymi od firmy DigiKey

Jak zarządzać komunikacją e-mail od firmy DigiKey