- Konto
- Moje zamówienia i koszyki
- Lista
- myLists
- Menedżer wycen
- Konto
- myDIGIKEY
- Moje zamówienia i koszyki
- Lista
- myLists
- Menedżer wycen
- Wyloguj
Zamówienia są zwykle dostarczane do Polski w ciągu 3 dni, zależnie od lokalizacji.
Bezpłatna dostawa do Polski w przypadku zamówień od 200 zł wzwyż. Koszt dostawy zamówień o wartości poniżej 200 zł wynosi 80 zł.
DDP (cło opłacone przez Digi-Key)
Konto kredytowe dla kwalifikujących się instytucji i firm
Płatność z góry przelewem elektronicznym
Więcej produktów od w pełni autoryzowanych partnerów
Średni czas wysyłki 1-3 dni. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty transportowe. Rzeczywisty termin wysyłki można sprawdzić na stronie produktu, w koszyku i podczas finalizacji zamówienia.
Warunki Incoterms: CPT (opłaty celne, cła oraz VAT należne w momencie dostawy)
Więcej informacji można znaleźć w części Pomoc i wsparcie
The digital transformation of business is here, which means companies are looking to machine-to-machine (M2M) connections to broaden their capabilities. We offer a variety of digital solutions designed to reduce costs and errors and increase efficiency, accuracy, and time to market. Whether your business could benefit from APIs, EDI, or a Punchout Catalog, we are ready to help take your eProcurement requirements to the next level.
Interfejsy programowania aplikacji (API) są zbiorami wymagań, które decydują o tym, w jaki sposób aplikacje mogą porozumiewać się ze sobą nawzajem. Innymi słowy, interfejs API łączy jedną maszynę i oprogramowanie z inną maszyną i oprogramowaniem.
Dostępne interfejsy API
Dowiedz się więcej o interfejsach API Uruchom Portal dla deweloperów
EDI to skrót od „Electronic Data Interchange” (elektroniczna wymiana danych) i oznacza wymianę informacji biznesowych, takich jak zamówienia, faktury, wnioski o zmiany itp. w standardowym formacie, który może zostać przetworzony przez systemy EDI każdego z partnerów.
Oto niektóre korzyści związane z EDI:
Katalog PunchOut jest rozwiązaniem eProcurement, które daje dostęp do katalogu dystrybutora z poziomu systemu ERP klienta. Klienci, którzy mają dostęp do katalogu PunchOut nie muszą wychodzić ze swojego systemu.
Oto niektóre korzyści związane z katalogami Punchout:
Transformacja cyfrowa zmienia spojrzenie na operacje biznesowe w erze cyfrowej. Obejmuje to wykorzystanie technologii cyfrowych do tworzenia nowych - lub modyfikowania istniejących - procesów biznesowych, kultur pracowniczych oraz środowisk klienckich w celu sprostania zmieniającym się wymogom biznesowym i rynkowym, a także wygenerowania przewagi nad konkurencją.
Niniejszy eBook omawia ewolucję transformacji cyfrowej w dziedzinie zaopatrzenia, przedstawia rzeczywiste rozwiązania i wyjaśnia, dlaczego działy zaopatrzenia powinny zacząć wdrażać transformację cyfrową.
Blog
Podczas webinaru firmy Digi-Key, który odbył się w grudniu minionego roku, padło kilka świetnych pytań. Chcemy skorzystać z okazji, aby podzielić się bogactwem... Więcej informacji
Przygotowanie: zespół Digi-Key
Webinar
W miarę dążenia organizacji do zwiększania wydajności, stymulowania innowacyjności i rozwijania nowych kanałów biznesowych, coraz więcej firm... Więcej informacji
Przygotowanie: zespół Digi-Key
Blog
Specjaliści ds. zaopatrzenia stoją w obliczu rewolucji cyfrowej i znaczących zmian. Czy zmiana jest inicjowana z góry... Więcej informacji
Przygotowanie: zespół Digi-Key
Webinar
Dołącz do wydarzenia, podczas którego trzech kluczowych ekspertów firmy Digi Electronics zasiada do rozmowy na temat procesu strategicznego zaopatrywania i prezentuje trzy różne punkty widzenia... Więcej informacji
Przygotowanie: zespół Digi-Key
Firma Digi-Key Electronics oferuje klientom znacznie więcej niż tylko największy wybór komponentów elektronicznych dostępnych do natychmiastowej wysyłki. Nieustannie rozwijamy naszą ofertę usług, aby ułatwić prowadzenie interesów z firmą Digi-Key. Niezależnie od tego, czy klienci oczekują pomocy pracownika, czy wolą samoobsługę, mamy narzędzia potrzebne, aby mogli prowadzić interesy na swój sposób. Nasze rozwiązania cyfrowe obejmują komunikację B2B, np. w formie interfejsów API, systemów EDI i katalogów Punchout, które zapewniają dokładność zamówień w czasie rzeczywistym. Nasza strona zapewnienia jakości gwarantuje użytkownikom spokój umysłu, poprzez zabezpieczenie łańcucha dostaw i 100% autentyczności produktów. Jeśli Twój projekt wymaga produktów niestandardowych, odwiedź naszą stronę usług o wartości dodanej, aby poznać jeszcze więcej sposobów, w jakie możemy Ci pomóc. Firma Digi-Key jest zaangażowana w działania na rzecz spełnienia i przewyższenia oczekiwań klientów. Zapoznaj się z naszymi stronami dotyczącymi korzyści dla zarejestrowanych użytkowników, aby dowiedzieć się, jak możemy pomóc Ci w lepszym i szybszym prowadzeniu działalności.
Dołącz do nas i poznaj dogłębnie sposoby wdrażania rozwiązań cyfrowych, takich jak interfejsy programowania aplikacji (API), czy technologia elektronicznej wymiany danych (EDI), których celem jest maksymalizacja wydajności i gwarancja znaczącej poprawy codziennej pracy.
Czego się nauczysz:
Wspólne przeglądanie
By using the Co-Browse feature, you are agreeing to allow a support representative from Digi-Key to view your browser remotely. When the Co-Browse window opens, give the session ID that is located in the toolbar to the representative.
Digi-Key respects your right to privacy. For more information please see our Privacy Notice and Cookie Notice.
Tak, przejdź do wspólnego przeglądaniaUzyskaj szybkie i dokładne odpowiedzi od techników Digi-Key i doświadczonych inżynierów na naszym TechForum.
Aby uzyskać informacje dotyczące zamawiania, wysyłki, dostaw i innych tematów, odwiedź sekcję „Pomoc i wsparcie” w naszej witrynie internetowej.
Zarejestrowani użytkownicy mogą śledzić swoje zamówienia w rozwijanym menu swojego konta lub klikając tutaj. *Aktualizacja statusu zamówienia może potrwać 12 godzin od jego pierwszego złożenia.
Użytkownicy mogą rozpocząć proces zwrotu przechodząc na naszą stronę zwrotów.
Zarejestrowani użytkownicy mogą tworzyć wyceny przy użyciu narzędzia myLists.
Przejdź na stronę rejestracyjną i wprowadź wymagane informacje. Po ukończeniu rejestracji otrzymasz wiadomość e-mail zawierającą potwierdzenie.
Zamówienia są zwykle dostarczane do Polski w ciągu 3 dni, zależnie od lokalizacji.
Bezpłatna dostawa do Polski w przypadku zamówień od 200 zł wzwyż. Koszt dostawy zamówień o wartości poniżej 200 zł wynosi 80 zł.
DDP (cło opłacone przez Digi-Key)
Konto kredytowe dla kwalifikujących się instytucji i firm
Płatność z góry przelewem elektronicznym
Więcej produktów od w pełni autoryzowanych partnerów
Średni czas wysyłki 1-3 dni. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty transportowe. Rzeczywisty termin wysyłki można sprawdzić na stronie produktu, w koszyku i podczas finalizacji zamówienia.
Warunki Incoterms: CPT (opłaty celne, cła oraz VAT należne w momencie dostawy)
Więcej informacji można znaleźć w części Pomoc i wsparcie
Dziękujemy!
Sprawdzaj swoją skrzynkę pocztową. Znajdziesz tam wiadomości i aktualizacje związane z firmą Digi-Key!
Wprowadź adres e-mail