Zwroty
Czy wystąpił problem z otrzymanym zamówieniem? Zacznij tutaj!
delivery van image
Problem z otrzymanym zamówieniem:
Paczka lub produkt dotarły zbyt późno
Produkt nie jest już potrzebny
Zamówiono niewłaściwą część lub ilość
Uszkodzony lub wadliwy produkt
Otrzymano niewłaściwy produkt lub ilość
Problem z nieotrzymanym zamówieniem:

Wykorzystaj opcję „Obsługa zamówień” w naszym czacie

Uruchom czat
shipping box image
Krótki opis polityki zwrotów firmy DigiKey

Przed dokonaniem zwrotu jakichkolwiek produktów, firma DigiKey wymaga od klientów uzyskania numeru zgody na zwrot towaru (Return Merchandise Authorization – RMA). W przypadku produktów wysyłanych z firmy DigiKey, zwroty muszą zostać dokonane przed upływem 60 dni od daty faktury. W przypadku zwrotu produktów wysyłanych przez dostawcę z platformy handlowej, zwroty muszą zostać dokonane przed upływem 30 dni od daty faktury. Wszystkie zwracane produkty muszą znajdować się w oryginalnych opakowaniach, muszą być nieużywane i w stanie jak nowe.

Firma DigiKey może odesłać zwracany produkt z powrotem do klienta, jeżeli podejmie decyzję o odrzuceniu zwrotu ze względu na błąd klienta, braki lub problemy dotyczące jakości.

person raising hand image
Złóż wniosek o zwrot lub rozwiąż problem dotyczący zamówienia

Wprowadź adres e-mail, numer faktury oraz kraj lub region wysyłki.

Korzyści dla użytkowników myDIGIKEY

Użytkownicy, którzy chcieliby rozpocząć procedurę zwrotu lub rozwiązać inny problem, a nie mają pod ręką informacji dotyczących swojego zamówienia, mogą skorzystać z historii zamówień w portalu myDIGIKEY, który wyświetla również historię zwrotów i aktualizacje dotyczące statusu zamówień.

myDIGIKEY