Zwroty
Czy wystąpił problem z otrzymanym zamówieniem? Zacznij tutaj!
shipping box image

Krótki opis polityki zwrotów firmy Digi-Key

Przed dokonaniem zwrotu jakichkolwiek produktów, firma Digi-Key wymaga wcześniejszego uzyskania numeru zgody na zwrot towaru (Return Merchandise Authorization – RMA). Zwrot musi nastąpić przed upływem 30 dni od daty faktury, produkty muszą być w oryginalnym opakowaniu i w stanie umożliwiającym ponowną odsprzedaż.
W momencie tworzenia wyceny lub w momencie zakupu produkt może być wyświetlany jako niepodlegający anulowaniu lub zwrotowi (NCNR). Produkty te nie mogą być zwracane.
delivery van image

Zdajemy sobie sprawę, że w drodze od punktu A do punktu B mogą wystąpić problemy

Paczka lub produkt dotarły zbyt późno
Produkt nie jest już potrzebny
Uszkodzony produkt
Zamówiono niewłaściwą część lub ilość
Uszkodzony lub wadliwy produkt
Otrzymano niewłaściwy produkt lub ilość
person raising hand image

Złóż wniosek o zwrot lub rozwiąż problem dotyczący zamówienia

Aby złożyć wniosek o zwrot lub zgłosić inny problem dotyczący zamówienia, wprowadź adres e-mail, numer faktury oraz kraj lub region wysyłki.

Korzyści dla użytkowników myDIGIKEY

Użytkownicy, którzy chcieliby rozpocząć procedurę zwrotu lub rozwiązać inny problem, a nie mają pod ręką informacji dotyczących swojego zamówienia, mogą skorzystać z historii zamówień w portalu myDIGIKEY, który wyświetla również historię zwrotów i aktualizacje dotyczące statusu zamówień.

myDIGIKEY