Jakie są zalety korzystania z portalu „myDigiKey” podczas składania zamówienia?

Rejestracja konta „myDigiKey” zapewnia dostęp do cennych funkcji, korzyści i usług, takich jak:

  • Automatyczne wypełnianie informacji rozliczeniowych i dotyczących preferowanego sposobu wysyłki w procesie finalizacji zamówienia
  • Zapisane karty kredytowe
  • Dostęp do zapisanych koszyków i historii zamówień
  • Kompilowanie wykazów materiałów (BOM) i rezerwacja cen w narzędziu myLists
  • Wykorzystanie narzędzia projektowania Scheme-it firmy DigiKey
  • Portal zwrotów i rozwiązywania problemów z zamówieniami
  • Możliwość sprawdzania statusu zamówienia
  • Powielanie istniejących zamówień
  • Pobierz dokumenty dotyczące zamówienia
  • I dużo, dużo więcej!

Dodatkowe zasoby

Utwórz konto myDigiKey

Skorzystaj z zalet konta myDigiKey, rejestrując się już dziś

Wyświetl status i historię zamówień

Wyszukaj poprzednie zamówienia, aby wyświetlić status i nie tylko

Cofnij zgodę na otrzymywanie wiadomości e-mail z materiałami marketingowymi od firmy DigiKey

Jak zarządzać komunikacją e-mail od firmy DigiKey

Zapisz wiele adresów do wysyłki

Dodaj adresy do wysyłki do konta myDigiKey

Udostępniaj historię zamówień współpracownikom

Jak przyznać dostęp zarejestrowanym współpracownikom