W jaki sposób wyświetlić wiadomości od dostawcy z platformy handlowej?
Dostawcy z platformy handlowej czasami potrzebują komunikować się z klientami z wielu różnych powodów. Częstokroć dostawca wymaga dodatkowych informacji od klienta zanim wyśle produkt.
Zarejestrowani użytkownicy myDIGIKEY
- Firma DigiKey wyśle do Ciebie wiadomość informującą o takiej komunikacji.
- Zaloguj się do swojego konta myDIGIKEY i kliknij zamówienie handlowe, o którym mowa w wiadomości e-mail.
- Przewiń do dołu stronę zamówienia, aby wyświetlić wiadomość i odpowiedzieć na nią.
Goście
- Firma DigiKey wyśle do Ciebie wiadomość e-mail informującą o komunikacji.
- Przejdź do strony „Status zamówienia” wprowadzając informacje dotyczące zamówienia handlowego podane w wiadomości e-mail.
- Przejdź do komunikatu dostawcy i odpowiedz.
Dodatkowe zasoby
Problemy z zamówieniami na platformie handlowej
Jak rozwiązać problemy z zamówieniem na platformie handlowej
Znajdź produkt z platformy handlowej
Przykładowy produkt i inne informacje
Opcje płatności na platformie handlowej
Jak firma DigiKey realizuje zakupy na platformie handlowej
Cena i dostępność na platformie handlowej
Uzyskaj oficjalne oświadczenie dotyczące inteligentnych zakupów
Opcje wysyłki z platformy handlowej
Znajdowanie opcji wysyłki i kosztów ustalonych przez dostawcę

