W jaki sposób wyświetlić wiadomości od dostawcy z platformy handlowej?

Dostawcy z platformy handlowej czasami potrzebują komunikować się z klientami z wielu różnych powodów. Częstokroć dostawca wymaga dodatkowych informacji od klienta zanim wyśle produkt.

Zarejestrowani użytkownicy myDIGIKEY

  • Firma DigiKey wyśle do Ciebie wiadomość informującą o takiej komunikacji.
  • Zaloguj się do swojego konta myDIGIKEY i kliknij zamówienie handlowe, o którym mowa w wiadomości e-mail.
  • Przewiń do dołu stronę zamówienia, aby wyświetlić wiadomość i odpowiedzieć na nią.

Goście

  • Firma DigiKey wyśle do Ciebie wiadomość e-mail informującą o komunikacji.
  • Przejdź do strony „Status zamówienia” wprowadzając informacje dotyczące zamówienia handlowego podane w wiadomości e-mail.
  • Przejdź do komunikatu dostawcy i odpowiedz.

Dodatkowe zasoby

Problemy z zamówieniami na platformie handlowej

Jak rozwiązać problemy z zamówieniem na platformie handlowej

Znajdź produkt z platformy handlowej

Przykładowy produkt i inne informacje

Opcje płatności na platformie handlowej

Jak firma DigiKey realizuje zakupy na platformie handlowej

Cena i dostępność na platformie handlowej

Uzyskaj oficjalne oświadczenie dotyczące inteligentnych zakupów

Opcje wysyłki z platformy handlowej

Znajdowanie opcji wysyłki i kosztów ustalonych przez dostawcę