Jakie są opcje wysyłki i koszty produktów z platformy handlowej?
Produkty z platformy handlowej będą wysyłane przy użyciu opcji i kosztów ustalonych przez dostawców. Koszty mogą się różnić w zależności od dostawcy i zależeć od liczby produktów wysyłanych przez dostawcę. Koszt wysyłki będzie widoczny podczas finalizacji płatności. Opcje wysyłki DigiKey nie są dostępne.
Jeśli dostawca wysyła towary za granicę, w koszyku zakupów i podczas finalizacji zostaną wyświetlone warunki Incoterms ze wskazaniem ewentualnych należności za cło i podatki.
Dostawcy z platformy handlowej mogą potrzebować jednego lub więcej dni na realizację zamówienia. Szacunkowy czas dostawy produktów jest podany na stronach produktu, w koszyku i podczas finalizacji płatności.
Informacje o śledzeniu paczek otrzymasz e-mailem lub będą dostępne po zalogowaniu do konta Mój DigiKey.
Dodatkowe zasoby
Znajdź produkt z platformy handlowej
Przykładowy produkt i inne informacje
Problemy z zamówieniami na platformie handlowej
Jak rozwiązać problemy z zamówieniem na platformie handlowej
Opcje płatności na platformie handlowej
Jak firma DigiKey realizuje zakupy na platformie handlowej
Cena i dostępność na platformie handlowej
Uzyskaj oficjalne oświadczenie dotyczące inteligentnych zakupów
Platforma handlowa firmy DigiKey
Internetowa platforma firmy DigiKey zawierająca rozszerzone oferty dostawców i produktów

