Jakie są opcje wysyłki i koszty produktów z platformy handlowej?

Produkty z platformy handlowej będą wysyłane przy użyciu opcji i kosztów ustalonych przez dostawców. Koszty mogą się różnić w zależności od dostawcy i zależeć od liczby produktów wysyłanych przez dostawcę. Koszt wysyłki będzie widoczny podczas finalizacji płatności. Opcje wysyłki DigiKey nie są dostępne.

Jeśli dostawca wysyła towary za granicę, w koszyku zakupów i podczas finalizacji zostaną wyświetlone warunki Incoterms ze wskazaniem ewentualnych należności za cło i podatki.

Dostawcy z platformy handlowej mogą potrzebować jednego lub więcej dni na realizację zamówienia. Szacunkowy czas dostawy produktów jest podany na stronach produktu, w koszyku i podczas finalizacji płatności.

Informacje o śledzeniu paczek otrzymasz e-mailem lub będą dostępne po zalogowaniu do konta Mój DigiKey.

Dodatkowe zasoby

Znajdź produkt z platformy handlowej

Przykładowy produkt i inne informacje

Problemy z zamówieniami na platformie handlowej

Jak rozwiązać problemy z zamówieniem na platformie handlowej

Opcje płatności na platformie handlowej

Jak firma DigiKey realizuje zakupy na platformie handlowej

Cena i dostępność na platformie handlowej

Uzyskaj oficjalne oświadczenie dotyczące inteligentnych zakupów

Platforma handlowa firmy DigiKey

Internetowa platforma firmy DigiKey zawierająca rozszerzone oferty dostawców i produktów