Co zrobić, jeśli jest jakiś problem z moim zamówieniem z platformy handlowej?

Zarejestrowani użytkownicy mogą rozwiązywać problemy z zamówieniami lub prosić o zwrot poprzez Historię zamówień w portalu myDIGIKEY, a goście mogą korzystać z portalu internetowego DigiKey.

Polityka zwrotów dla przedmiotów z platformy handlowej jest taka sama jak w wypadku produktów firmy DigiKey:

  • Firma DigiKey wymaga, aby przed zwrotem jakichkolwiek towarów klienci najpierw uzyskali numer RMA (autoryzacja zwrotu towaru).
  • Zwrotów należy dokonać w ciągu 30 dni od daty wystawienia faktury, a produkty muszą znajdować się w oryginalnym opakowaniu oraz w stanie umożliwiającym ponowną sprzedaż.

Aby zapoznać się z naszą kompletną polityką zwrotów, odwiedź stronę Regulamin.

Dodatkowe zasoby

Opcje płatności na platformie handlowej

Jak firma DigiKey realizuje zakupy na platformie handlowej

Cena i dostępność na platformie handlowej

Uzyskaj oficjalne oświadczenie dotyczące inteligentnych zakupów

Opcje wysyłki z platformy handlowej

Znajdowanie opcji wysyłki i kosztów ustalonych przez dostawcę

Platforma handlowa firmy DigiKey

Internetowa platforma firmy DigiKey zawierająca rozszerzone oferty dostawców i produktów

Znajdź produkt z platformy handlowej

Przykładowy produkt i inne informacje