Co zrobić, jeśli jest jakiś problem z moim zamówieniem z platformy handlowej?
Zarejestrowani użytkownicy mogą rozwiązywać problemy z zamówieniami lub prosić o zwrot poprzez Historię zamówień w portalu myDIGIKEY, a goście mogą korzystać z portalu internetowego DigiKey.
Polityka zwrotów dla przedmiotów z platformy handlowej jest taka sama jak w wypadku produktów firmy DigiKey:
- Firma DigiKey wymaga, aby przed zwrotem jakichkolwiek towarów klienci najpierw uzyskali numer RMA (autoryzacja zwrotu towaru).
- Zwrotów należy dokonać w ciągu 30 dni od daty wystawienia faktury, a produkty muszą znajdować się w oryginalnym opakowaniu oraz w stanie umożliwiającym ponowną sprzedaż.
Aby zapoznać się z naszą kompletną polityką zwrotów, odwiedź stronę Regulamin.
Dodatkowe zasoby
Opcje płatności na platformie handlowej
Jak firma DigiKey realizuje zakupy na platformie handlowej
Cena i dostępność na platformie handlowej
Uzyskaj oficjalne oświadczenie dotyczące inteligentnych zakupów
Opcje wysyłki z platformy handlowej
Znajdowanie opcji wysyłki i kosztów ustalonych przez dostawcę
Platforma handlowa firmy DigiKey
Internetowa platforma firmy DigiKey zawierająca rozszerzone oferty dostawców i produktów
Znajdź produkt z platformy handlowej
Przykładowy produkt i inne informacje

