Dlaczego moje zamówienie nie dotarło na czas?

Możliwe przyczyny opóźnień wysyłki:

  • Zamówienie jest wstrzymane do dalszej analizy pod kątem zgodności z przepisami dotyczącymi eksportu
  • Zamówienie zawiera pozycje o wartości dodanej lub inne wymagania klienta (takie jak np. kody daty, taśmy ciągłe, zastrzeżenia jakościowe itp.), których realizacja wymaga dodatkowego czasu
  • Warunki pogodowe utrudniają pracę kurierów, powodując opóźnienia. W przypadku opóźnień w wysyłkach paczek spowodowanych pogodą odpowiednia informacja pojawi się w witrynie internetowej DigiKey w momencie zamawiania i zostanie wysłana wiadomość e-mail informująca o opóźnieniu wysyłki.

Dodatkowe zasoby

Czas i koszt dostawy

Znajdź ogólne informacje dotyczące dostawy

Powiadomienie dotyczące statusu dostawy i wysyłki

Jak śledzić status zamówienia

Incoterms

Informacje Incoterms według waluty i metody wysyłki

Lokalizacja firmy DigiKey

Lokalizacja siedziby głównej firmy DigiKey i regionalnych centrów wsparcia

Brakujące lub nieprawidłowe numery identyfikacyjne VAT

Znaczenie podawania prawidłowego numeru identyfikacyjnego VAT do zamówienia