Dlaczego moje zamówienie nie dotarło na czas?
Możliwe przyczyny opóźnień wysyłki:
- Zamówienie jest wstrzymane do dalszej analizy pod kątem zgodności z przepisami dotyczącymi eksportu
- Zamówienie zawiera pozycje o wartości dodanej lub inne wymagania klienta (takie jak np. kody daty, taśmy ciągłe, zastrzeżenia jakościowe itp.), których realizacja wymaga dodatkowego czasu
- Warunki pogodowe utrudniają pracę kurierów, powodując opóźnienia. W przypadku opóźnień w wysyłkach paczek spowodowanych pogodą odpowiednia informacja pojawi się w witrynie internetowej DigiKey w momencie zamawiania i zostanie wysłana wiadomość e-mail informująca o opóźnieniu wysyłki.
Dodatkowe zasoby
Czas i koszt dostawy
Znajdź ogólne informacje dotyczące dostawy
Powiadomienie dotyczące statusu dostawy i wysyłki
Jak śledzić status zamówienia
Incoterms
Informacje Incoterms według waluty i metody wysyłki
Lokalizacja firmy DigiKey
Lokalizacja siedziby głównej firmy DigiKey i regionalnych centrów wsparcia
Brakujące lub nieprawidłowe numery identyfikacyjne VAT
Znaczenie podawania prawidłowego numeru identyfikacyjnego VAT do zamówienia

