Jak mogę śledzić powiadomienia dotyczące statusu dostawy i wysyłki?
Po pomyślnym przetworzeniu i wysłaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail zawierającą powiadamianie i dane do jego śledzenia.
Zarejestrowani użytkownicy myDIGIKEY
- Po wysłaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail zawierającą powiadomienie o wysyłce i dane do jej śledzenia.
- Zaloguj się do swojego konta myDIGIKEY
- Wybierz „Status i historia” (ostatnie zamówienia będą wyszczególnione u góry strony)
- Wybierz właściwą fakturę, aby wyświetlić informacje dotyczące wysyłki
Użytkownicy-goście
- Po wysłaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail zawierającą powiadomienie o wysyłce i dane do jej śledzenia.
- Aby śledzić zamówienie i przejrzeć wysyłki, przejdź do strony „Status zamówienia”.
Dodatkowe zasoby
Czas i koszt dostawy
Znajdź ogólne informacje dotyczące dostawy
Incoterms
Informacje Incoterms według waluty i metody wysyłki
Opóźnienia zamówień
Możliwe przyczyny opóźnień zamówień
Lokalizacja firmy DigiKey
Lokalizacja siedziby głównej firmy DigiKey i regionalnych centrów wsparcia
Brakujące lub nieprawidłowe numery identyfikacyjne VAT
Znaczenie podawania prawidłowego numeru identyfikacyjnego VAT do zamówienia

