Jak mogę śledzić powiadomienia dotyczące statusu dostawy i wysyłki?

Po pomyślnym przetworzeniu i wysłaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail zawierającą powiadamianie i dane do jego śledzenia.

Zarejestrowani użytkownicy myDIGIKEY

  • Po wysłaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail zawierającą powiadomienie o wysyłce i dane do jej śledzenia.
  • Zaloguj się do swojego konta myDIGIKEY
  • Wybierz „Status i historia” (ostatnie zamówienia będą wyszczególnione u góry strony)
  • Wybierz właściwą fakturę, aby wyświetlić informacje dotyczące wysyłki

Użytkownicy-goście

  • Po wysłaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail zawierającą powiadomienie o wysyłce i dane do jej śledzenia.
  • Aby śledzić zamówienie i przejrzeć wysyłki, przejdź do strony „Status zamówienia”.

Dodatkowe zasoby

Czas i koszt dostawy

Znajdź ogólne informacje dotyczące dostawy

Incoterms

Informacje Incoterms według waluty i metody wysyłki

Opóźnienia zamówień

Możliwe przyczyny opóźnień zamówień

Lokalizacja firmy DigiKey

Lokalizacja siedziby głównej firmy DigiKey i regionalnych centrów wsparcia

Brakujące lub nieprawidłowe numery identyfikacyjne VAT

Znaczenie podawania prawidłowego numeru identyfikacyjnego VAT do zamówienia