Co zrobić, jeśli jest jakiś problem z moim zamówieniem?
Zarejestrowany użytkownik
- W celu złożenia wniosku o zwrot lub rozwiązania problemu, np. związanego z brakiem lub uszkodzeniem produktu, należy przejść do historii zamówień, wybrać fakturę, a następnie opcję „Zwrot lub rozwiązanie problemu” i przejść procedurę online.
Gość
- W celu złożenia wniosku o zwrot lub rozwiązania problemu, np. związanego z brakiem lub uszkodzeniem produktu, należy przejść do naszego portalu zwrotów i rozwiązywania problemów z zamówieniami.
Autoryzacja zwrotu i etykieta wysyłkowa
- Firma DigiKey nie będzie realizować zwrotów, dla których nie wydano autoryzacji zwrotu towaru (RMA). Wniosek o zwrot musi zostać zatwierdzony przed wysłaniem produktów do firmy DigiKey.
- W przypadku zwrotów na terytorium Stanów Zjednoczonych dostarczona zostanie etykieta zwrotna o wartości 7,50$. Można również zwrócić paczkę na własny koszt.
- W przypadku wysyłek zwrotnych do firmy DigiKey spoza terytorium Stanów Zjednoczonych etykieta zwrotna zostanie dostarczona za opłatą. Opłata za etykietę jest uzależniona od kraju, z którego następuje wysyłka i zostanie wyświetlona przed potwierdzeniem wniosku o zwrot.
Dodatkowe zasoby
Polityka zwrotów
Podsumowanie polityki i pełna polityka DigiKey
Zwrot niepotrzebnych produktów
Jak dokonać wymiany lub zwrotu produktu

