Co zrobić, jeśli jest jakiś problem z moim zamówieniem?

Zarejestrowany użytkownik

  • W celu złożenia wniosku o zwrot lub rozwiązania problemu, np. związanego z brakiem lub uszkodzeniem produktu, należy przejść do historii zamówień, wybrać fakturę, a następnie opcję „Zwrot lub rozwiązanie problemu” i przejść procedurę online.

Gość

Autoryzacja zwrotu i etykieta wysyłkowa

  • Firma DigiKey nie będzie realizować zwrotów, dla których nie wydano autoryzacji zwrotu towaru (RMA). Wniosek o zwrot musi zostać zatwierdzony przed wysłaniem produktów do firmy DigiKey.
  • W przypadku zwrotów na terytorium Stanów Zjednoczonych dostarczona zostanie etykieta zwrotna o wartości 7,50$. Można również zwrócić paczkę na własny koszt.
  • W przypadku wysyłek zwrotnych do firmy DigiKey spoza terytorium Stanów Zjednoczonych etykieta zwrotna zostanie dostarczona za opłatą. Opłata za etykietę jest uzależniona od kraju, z którego następuje wysyłka i zostanie wyświetlona przed potwierdzeniem wniosku o zwrot.

Dodatkowe zasoby

Polityka zwrotów

Podsumowanie polityki i pełna polityka DigiKey

Zwrot niepotrzebnych produktów

Jak dokonać wymiany lub zwrotu produktu