W jaki sposób mogę anulować zamówienie lub zamówienie niezrealizowane?
Zamówienia dostępne w magazynie
Firma DigiKey jest dumna z szybkości realizacji wysyłek. Oznacza to, że zamówienia mogą zostać przetworzone i wysłane w ciągu zaledwie 20 minut. W większości przypadków nie jesteśmy w stanie anulować zamówień po ich złożeniu.
W takim przypadku możliwy jest zwrot zamówienia po dostarczeniu oraz refundacja po otrzymaniu przez nas części z powrotem.
Zarejestrowani klienci DigiKey mają teraz możliwość anulowania niezrealizowanych części zamówień bezpośrednio na stronie Status zamówienia i historia na swoim koncie myDigiKey.
W celu omówienia opcji anulowania prosimy o kontakt z naszym lokalnym centrum wsparcia (poland.support@digikey.com, (+48) 22 53 64 114 lub (+48) 22 53 64 114).
Zamówienia niezrealizowane lub zamówienia na produkty niedostępne w magazynie
Jeśli nie chcesz lub nie możesz dłużej czekać na zmianę statusu niezrealizowanych pozycji zamówienia, możesz je anulować kontaktując się z nami. Przygotuj identyfikator zamówienia handlowego i numer katalogowy niezrealizowanej pozycji zamówienia. Pamiętaj, że zamówienia niektórych produktów nie podlegają anulowaniu ani zwrotom (NCNR).
Dodatkowe zasoby
Gdzie się podział mój koszyk?
Znajdź swój koszyk w serwisie myDigiKey
Znajdź fakturę w serwisie myDIGIKEY
Jak pobrać plik PDF dla przetworzonego zamówienia handlowego
Otrzymanie potwierdzenia zamówienia
Kiedy należy oczekiwać potwierdzenia zamówienia
Twórz wykazy materiałów i zarządzaj nimi
Skorzystaj z narzędzia myLists, aby łatwo zarządzać wykazami materiałów (BOM)
Poproś o wycenę online
Szybko wygeneruj wycenę za pomocą narzędzia myLists

