Co się stanie, gdy złożę zamówienie zawierające niezrealizowane pozycje?
Jeśli firma DigiKey zwykle posiada w magazynie dany produkt, a aktualnie go nie mamy wcale lub mamy w ilości niewystarczającej do realizacji zamówienia, zamówienie takie zyskuje status niezrealizowanego. Oznacza to, że zostanie zrealizowane po otrzymaniu przez nas odpowiedniej ilości produktu od dostawcy.
Przyjmowanie zamówień z pozycjami niezrealizowanymi
Ze względu na bardzo wysokie zapotrzebowanie i niską podaż nie przyjmujemy zamówień z pozycjami niezrealizowanymi w przypadku niektórych produktów. Nie przyjmujemy również zamówień z niezrealizowanymi pozycjami w przypadku produktów z platformy handlowej, których nie ma w magazynie.
Widoczność statusu
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem w naszej witrynie internetowej, status swojego zamówienia niezrealizowanego oraz szacowaną datę dostępności produktu możesz zobaczyć w portalu myDIGIKEY, klikając opcję „Historia zamówień” dla danego zamówienia.
Zmiany dat
Jeśli firma DigiKey otrzyma od dostawcy nowe szacunkowe daty dostawy, data w portalu myDIGIKEY zostanie uaktualniona i powiadomimy Cię o tym pocztą e-mail.
Dodatkowe zasoby
Twórz wykazy materiałów i zarządzaj nimi
Skorzystaj z narzędzia myLists, aby łatwo zarządzać wykazami materiałów (BOM)
Gdzie się podział mój koszyk?
Znajdź swój koszyk w serwisie myDigiKey
Znajdź fakturę w serwisie myDIGIKEY
Jak pobrać plik PDF dla przetworzonego zamówienia handlowego
Otrzymanie potwierdzenia zamówienia
Kiedy należy oczekiwać potwierdzenia zamówienia
Poproś o wycenę online
Szybko wygeneruj wycenę za pomocą narzędzia myLists
Czas realizacji produktu
Poznaj czas realizacji zamówienia produktu przed zakupem

