Co się stanie, gdy złożę zamówienie zawierające niezrealizowane pozycje?

Jeśli firma DigiKey zwykle posiada w magazynie dany produkt, a aktualnie go nie mamy wcale lub mamy w ilości niewystarczającej do realizacji zamówienia, zamówienie takie zyskuje status niezrealizowanego. Oznacza to, że zostanie zrealizowane po otrzymaniu przez nas odpowiedniej ilości produktu od dostawcy.

Przyjmowanie zamówień z pozycjami niezrealizowanymi

Ze względu na bardzo wysokie zapotrzebowanie i niską podaż nie przyjmujemy zamówień z pozycjami niezrealizowanymi w przypadku niektórych produktów. Nie przyjmujemy również zamówień z niezrealizowanymi pozycjami w przypadku produktów z platformy handlowej, których nie ma w magazynie.

Widoczność statusu

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem w naszej witrynie internetowej, status swojego zamówienia niezrealizowanego oraz szacowaną datę dostępności produktu możesz zobaczyć w portalu myDIGIKEY, klikając opcję „Historia zamówień” dla danego zamówienia.

Zmiany dat

Jeśli firma DigiKey otrzyma od dostawcy nowe szacunkowe daty dostawy, data w portalu myDIGIKEY zostanie uaktualniona i powiadomimy Cię o tym pocztą e-mail.

Dodatkowe zasoby

Twórz wykazy materiałów i zarządzaj nimi

Skorzystaj z narzędzia myLists, aby łatwo zarządzać wykazami materiałów (BOM)

Gdzie się podział mój koszyk?

Znajdź swój koszyk w serwisie myDigiKey

Znajdź fakturę w serwisie myDIGIKEY

Jak pobrać plik PDF dla przetworzonego zamówienia handlowego

Otrzymanie potwierdzenia zamówienia

Kiedy należy oczekiwać potwierdzenia zamówienia

Poproś o wycenę online

Szybko wygeneruj wycenę za pomocą narzędzia myLists

Czas realizacji produktu

Poznaj czas realizacji zamówienia produktu przed zakupem