- Konto
- Moje zamówienia i koszyki
- Lista
- myLists
- Menedżer wycen
- Konto
- myDIGIKEY
- Moje zamówienia i koszyki
- Lista
- myLists
- Menedżer wycen
- Wyloguj
Zamówienia są zwykle dostarczane do Polski w ciągu 3 dni, zależnie od lokalizacji.
Bezpłatna dostawa do Polski w przypadku zamówień od 200 zł wzwyż. Koszt dostawy zamówień o wartości poniżej 200 zł wynosi 80 zł.
DDP (cło opłacone przez Digi-Key)
Konto kredytowe dla kwalifikujących się instytucji i firm
Płatność z góry przelewem elektronicznym
Więcej produktów od w pełni autoryzowanych partnerów
Średni czas wysyłki 1-3 dni. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty transportowe. Rzeczywisty termin wysyłki można sprawdzić na stronie produktu, w koszyku i podczas finalizacji zamówienia.
Warunki Incoterms: CPT (opłaty celne, cła oraz VAT należne w momencie dostawy)
Więcej informacji można znaleźć w części Pomoc i wsparcie
Zamówienia są zwykle dostarczane do Polski w ciągu 3 dni, zależnie od lokalizacji.
Bezpłatna dostawa do Polski w przypadku zamówień od 200 zł wzwyż. Koszt dostawy zamówień o wartości poniżej 200 zł wynosi 80 zł.
Bezpłatna dostawa do Polski w przypadku zamówień od 50 EUR wzwyż. Koszt dostawy zamówień o wartości poniżej 50 EUR wynosi 20 EUR.
Bezpłatna dostawa do Polski w przypadku zamówień od 60 USD wzwyż. Koszt dostawy zamówień o wartości poniżej 60 USD wynosi 30 USD.
*Funkcje wysyłki nie dotyczą produktów platformy handlowej.
Jaki jest czas i koszt wysyłki?
Większość przesyłek do Polski dociera w ciągu 3 dni. Jest to czas przesyłki z naszego centrum dystrybucyjnego w Stanach Zjednoczonych, jednak odprawa celna może wpłynąć na czas dostarczenia paczki.
Waluta PLN
Waluta EUR
Waluta USD
W jaki sposób mogę sprawdzić status mojej dostawy?
Zarejestrowany użytkownik
Gość
Jakie są warunki Incoterms dla mojej wysyłki?
Waluta PLN/EUR
Zamówienia w walucie PLN/EUR są dostarczane na warunkach Incoterms DDP (taksy i cła opłacone przez Digi-Key).
Waluta USD
Zamówienia w walucie USD są dostarczane na różnych warunkach Incoterms, zależnie od metody wysyłki.
Uwaga: warunki Incoterms zostaną podane na stronie podglądu zamówienia online i będą się różnić w zależności od lokalizacji wysyłki, obowiązywania podatku VAT oraz statusu firmy lub osoby fizycznej.
Gdzie znajduje się firma Digi-Key?
Siedziba firmy Digi-Key oraz jej centrum dystrybucji produktów znajduje się w Thief River Falls w stanie Minnesota (USA). Regionalne centra wsparcia zlokalizowane są w Chinach, Holandii, Hongkongu, Izraelu, Japonii, Korei Południowej i Niemczech.
Czy otrzymam powiadomienie o wysyłce?
Po pomyślnym przetworzeniu i wysłaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail zawierającą potwierdzenie wysyłki i dane do jej śledzenia.
Po jakim czasie od otrzymania wiadomości e-mail z potwierdzeniem wysyłki możliwe będzie śledzenie zamówienia?
Śledzenie paczki będzie możliwe po upływie do 24 godzin od momentu otrzymania wiadomości e-mail z potwierdzeniem wysyłki.
Co się stanie, jeśli nie podam prawidłowego identyfikatora VAT w moim zamówieniu?
W przypadku wysyłki poza terytorium Stanów Zjednoczonych, decyzja o niepodaniu numeru VAT lub podanie nieprawidłowego numeru VAT może skutkować koniecznością zapłacenia podatku VAT w momencie dostawy.
Dlaczego moje zamówienie nie dotarło na czas?
Możliwe przyczyny opóźnień wysyłki:
Jak mogę zaplanować zamówienie online?
Zarejestrowani użytkownicy mogą planować zamówienia online, wybierając w koszyku opcję „Harmonogram wysyłek”. Należy wprowadzić ilość oraz datę wewnętrzną dla każdej wysyłki.
Przed złożeniem zamówienia należy pamiętać o kilku zasadach dotyczących harmonogramu:
Jak mogę uzyskać wycenę online?
Jak mogę znaleźć informacje dotyczące ceny i dostępności za pomocą narzędzia myLists?
Narzędzie myLists firmy Digi-Key zawiera informacje na temat ceny i dostępności, a także wiele dodatkowych funkcji, takich jak:
W jaki sposób stworzyć wykaz materiałów (BOM) za pomocą narzędzia myLists?
Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do wszystkich funkcji narzędzia myLists, w tym do tworzenia i modyfikowania wykazów materiałów (BOM):
Kiedy otrzymam potwierdzenie zamówienia?
W przypadku zamówień składanych przez internet, po pomyślnym złożeniu zamówienia wysyłana jest wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Otrzymanie wiadomości e-mail dotyczącej wysyłki oznacza, że zamówienie zostało przetworzone i jest zakończone.
W jaki sposób mogę anulować zamówienie?
Firma Digi-Key jest dumna z szybkości realizacji wysyłek. Oznacza to, że zamówienia mogą zostać przetworzone i wysłane w ciągu zaledwie 20 minut. W większości przypadków nie jesteśmy w stanie anulować zamówień po ich złożeniu.
W takim przypadku możliwy jest zwrot zamówienia po dostarczeniu oraz refundacja po otrzymaniu przez nas części z powrotem.
W celu omówienia opcji anulowania prosimy o kontakt z naszym lokalnym centrum wsparcia (poland.support@digikey.com lub (+48) 22 53 64 114).
W jaki sposób obliczany jest podatek konsumpcyjny?
Podatek VAT jest naliczany od całkowitej sumy składanego zamówienia. Kwota VAT nie jest uwzględniona w cenie części.
Gdzie w portalu „myDIGIKEY” mogę znaleźć moją fakturę?
Faktury można znaleźć w swoim profilu „myDIGIKEY” w części „Status zamówienia i historia”. Aby przejść do szczegółów zamówienia należy kliknąć numer zamówienia handlowego. Po wystawieniu faktury dla zamówienia handlowego, jest ona dostępna jako plik PDF w części „Informacje dotyczące faktury i wysyłki”.
Gdzie się podział mój koszyk?
Koszyk można znaleźć w swoim profilu „myDIGIKEY” w części „Status zamówienia i historia”. Twój koszyk jest zapisywany automatycznie. Dla ułatwienia możesz nadać mu nazwę.
Jakie korzyści daje używanie aplikacji mobilnej firmy Digi-Key?
Wykorzystaj maksymalnie swoje urządzenie mobilne dzięki aplikacji mobilnej firmy Digi-Key, działającej pod systemami iOS i Android. Pobierz tutaj.
Dodatkowe korzyści dla użytkowników myDIGIKEY:
Kiedy nastąpi obciążenie mnie lub mojej firmy?
Moment obciążenia uzależniony jest od wybranej metody płatności:
Jakie metody płatności są dostępne?
Za transakcje w dolarach amerykańskich klienci mogą płacić kartą Visa, Mastercard, American Express, PayPal i przelewem elektronicznym. Uprawnione firmy i instytucje mogą złożyć wniosek o konto kredytowe oferujące wiele korzyści, w tym pojedynczą płatność i elastyczne warunki finansowe. Zgłoś się
Kiedy otrzymam fakturę?
Jak mogę znaleźć informacje dotyczące numerów podatkowych i VAT?
W jaki sposób mogę zapłacić przelewem elektronicznym z góry?
Na etapie finalizacji kliknij „Płatność z góry przelewem elektronicznym” Po złożeniu zamówienia online na podany adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z fakturą proforma i informacjami na temat dokończenia procesu zakupu. Firma Digi-Key nie pobiera opłat za przelewy elektroniczne z góry, jednak banki klientów lub banki pośredniczące mogą naliczać opłaty.
Firma Digi-Key nigdy nie kontaktuje się z użytkownikami w celu zbierania danych osobowych, takich jak hasła i numery ubezpieczenia społecznego. Dostarczamy informacji na temat płatności proforma tylko wtedy, gdy użytkownik skontaktuje się z nami i zainicjuje zakup. W przypadku podejrzeń oszustwa, prosimy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta pod adresem poland.support@digikey.com
Kliknij tutaj, aby wyświetlić informacje bankowe dla konkretnego kraju.
W jaki sposób obliczany jest podatek VAT?
Podatek VAT jest naliczany od całkowitej sumy składanego zamówienia. Kwota VAT nie jest uwzględniona w cenie części.
Jak utworzyć konto „myDIGIKEY”?
Przejdź na stronę rejestracyjną i wprowadź wymagane informacje. Po ukończeniu rejestracji otrzymasz wiadomość e-mail zawierającą potwierdzenie. Czasami przed rejestracją musimy się skontaktować z naszymi klientami, by zadać kilka pytań. Sprawdź folder spamu, by odnaleźć zagubioną korespondencję.
Jakie są zalety korzystania z portalu „myDIGIKEY” podczas składania zamówienia?
Rejestracja konta „myDIGIKEY” zapewnia dostęp do cennych funkcji, korzyści i usług, takich jak:
W jaki sposób mogę udostępnić współpracownikom historię moich zamówień i faktury?
Podłączeni zarejestrowani użytkownicy mogą dać współpracownikom dostęp do historii zamówień. Zaloguj się do konta myDIGIKEY, kliknij Centrum ustawień i zaznacz pole, aby udostępnić współpracownikom historię zamówień i faktury. Zakończ proces, klikając „zaktualizuj”. Nie jesteś połączony ze współpracownikami? Zarejestruj się dzisiaj!
Jak zapisać kilka adresów do wysyłki?
Zaloguj się do swojego konta myDIGIKEY i kliknij kartę Adresy. Kliknij „+ Dodaj adres do wysyłki” i zapisz zmiany.
Jak wyświetlić status i historię zamówienia?
Zarejestrowani użytkownicy, którzy posiadają konto „myDIGIKEY” mogą wyszukiwać wcześniejsze zamówienia w części „Status i historia”. Można wyszukiwać po numerze katalogowym, numerze referencyjnym klienta lub zamówienia zakupu, zamówienia handlowego, faktury lub dacie. Konto „myDIGIKEY” zapewnia dostęp do historii zamówień z 3 lat.
Aby w pełni wykorzystać możliwości, zarejestruj swoje konto „myDIGIKEY”
W jaki sposób mogę zresetować hasło do mojego konta?
Jeżeli nie pamiętasz swoich poświadczeń logowania, poproś o łącze do resetowania hasła. Jeżeli korzystasz z obsługiwanej przeglądarki i występuje problem, wyczyść pamięć podręczną przeglądarki i usuń pliki cookie, a następnie zamknij okna i spróbuj ponownie uzyskać dostęp do naszej witryny. Jeżeli problemy nadal występują, należy zgłosić problem.
W jaki sposób anulować subskrypcję biuletynów informacyjnych lub e-maili marketingowych?
Przykro nam z powodu Twojej rezygnacji. Zarejestrowani użytkownicy mogą przejść do centrum preferencji konta „myDIGIKEY” i zmodyfikować ustawienia komunikacji e-mail. Łącze rezygnacji z subskrypcji znajduje się również u dołu wszystkich wiadomości od firmy Digi-Key.
Dlaczego części są oznaczone w koszyku jako „Niezrealizowana pozycja zamówienia”, skoro w zamówieniu widnieją jako „Zapas fabryczny”?
Zapasy fabryczne nie znajdują się aktualnie w magazynach firmy Digi-Key jednak są dostępne u producenta. Po otrzymaniu zamówienia, zapasy producenta zostaną udostępnione, dzięki czemu czas realizacji dla klienta będzie krótki.
Jak uzyskać wraz z zamówieniem certyfikat zgodności (CoC) producenta?
Jeżeli producent udostępnił certyfikat zgodności (CoC), z chęcią dołączymy. Podczas składania zamówienia należy umieścić prośbę o certyfikat zgodności producenta w uwagach do zamówienia.
W jaki sposób mogę uzyskać przez Internet wsparcie techniczne dotyczące produktu?
Aby uzyskać pomoc oraz odpowiedzi na pytania techniczne i konstrukcyjne dotyczące produktów, zapraszamy na TechForum firmy Digi-Key. Społeczność ta jest dla każdego, kto poszukuje rozwiązań swoich problemów inżynieryjnych i dotyczących komponentów. Inżynierowie i technicy firmy Digi-Key chętnie odpowiedzą na wszelkie pytania. Potrzebujesz pomocy przy rozpoczęciu pracy? Zapoznaj się z naszą skróconą instrukcją obsługi.
Dlaczego na odwrocie mojego odcinka taśmy ciętej wydrukowany jest tekst?
Firma Digi-Key oferuje obecnie drukowanie na tylnej powierzchni wielu wyrobów w postaci taśmy ciętej 8mm, aby ułatwić identyfikowalność i obchodzenie się z nimi. Aby dowiedzieć się więcej na ten temat, zapraszamy na stronę Śledzenie części.
Co mam zrobić, jeżeli produktu, którego szukam nie ma w magazynie lub jest niedostępny?
Jeżeli dana część jest niezrealizowaną pozycją zamówienia, przewidywane daty wysyłki dostępne są na stronie produktu. Jeżeli dla danej części istnieją bezpośrednie zamienniki, zostaną one wyszczególnione w tabeli zamienników, również dostępnej na stronie szczegółów produktu. Jeżeli nie możesz znaleźć alternatywnej części, skontaktuj się z działem wsparcia technicznego pod adresem poland.support@digikey.com bądź telefonicznie pod numerem (+48) 22 53 64 114.
Gdzie mogę znaleźć informacje o zgodności z RoHs?
Zgodność produktu z RoHs jest podana na stronach z opisem produktu. Więcej informacji zawiera strona poświęcona inicjatywie ochrony środowiska.
Co to jest Platforma handlowa Digi-Key?
Platforma handlowa Digi-Key to platforma internetowa dostępna dla szerokiej listy producentów i dystrybutorów, służąca do sprzedaży produktów za pośrednictwem firmy Digi-Key. Produkty z platformy handlowej wysyłane są bezpośrednio od dostawcy.
Jak mogę sprawdzić, czy produkt jest produktem z platformy handlowej?
Produkty z platformy handlowej zawierają informację „Produkt z platformy handlowej” widoczną na stronie produktu, w koszyku i podczas finalizacji zakupów. Znajdziesz tam również informację o dostawcy wysyłającym produkt.
Przykład informacji na stronie produktu:
Dostawcy z platformy handlowej na bieżąco aktualizują swoje zapasy. Jeśli z jakiegokolwiek powodu produkt pokazany jako dostępny okaże się jednak niedostępny, skontaktujemy się z Tobą.
Jakie są opcje wysyłki i koszty produktów z platformy handlowej?
Produkty z platformy handlowej będą wysyłane przy użyciu opcji i kosztów ustalonych przez dostawców. Koszty mogą się różnić w zależności od dostawcy i zależeć od liczby produktów wysyłanych przez dostawcę. Koszt wysyłki będzie widoczny podczas finalizacji płatności. Opcje wysyłki Digi-Key nie są dostępne, a klienci posiadający własne umowy z firmą kurierską nie mogą dodać kosztów wysyłki do swojego konta.
Jeśli dostawca wysyła towary za granicę, w koszyku zakupów i podczas finalizacji zostaną wyświetlone warunki Incoterms ze wskazaniem ewentualnych należności za cło i podatki.
Dostawcy z platformy handlowej mogą potrzebować jednego lub więcej dni na realizację zamówienia. Szacunkowy czas dostawy produktów jest podany na stronach produktu, w koszyku i podczas finalizacji płatności.
Informacje o śledzeniu paczek otrzymasz e-mailem lub będą dostępne po zalogowaniu do konta Mój Digi-Key.
Jak uzyskać wycenę lub cenę i dostępność produktów z platformy handlowej?
Firma Digi-Key obecnie nie podaje wycen dla tych pozycji. Zdajemy sobie sprawę, że dla wielu naszych klientów ważne jest uzyskanie sformalizowanych ofert cenowych i dostępności w celu podjęcia decyzji o zakupie. Narzędzie myLists może być używane zarówno w odniesieniu do pozycji z platformy handlowej, jak i wszystkich produktów firmy Digi-Key.
Jakie są opcje płatności za produkty z platformy handlowej?
Firma Digi-Key przetwarza płatność za zakupy przedmiotów z platformy handlowej, tak więc przedmioty z platformy handlowej można zakupić w tym samym czasie, co inne produkty firmy Digi-Key. Za produkty z platformy handlowej można zapłacić kartą kredytową lub debetową, za pomocą konta Paypal, a jeśli prowadzi się działalność, można użyć konta kredytowego Digi-Key.
Na te przedmioty wystawiona zostanie osobna faktura. Faktury zostaną wysłane w momencie wysyłki.
Co zrobić, jeśli jest jakiś problem z moim zamówieniem z platformy handlowej?
Zarejestrowani użytkownicy mogą rozwiązywać problemy z zamówieniami lub prosić o zwrot poprzez Historię zamówień w portalu myDIGIKEY, a goście mogą korzystać z portalu internetowego Digi-Key.
Polityka zwrotów dla przedmiotów z platformy handlowej jest taka sama jak w wypadku produktów firmy Digi-Key:
Aby zapoznać się z naszą kompletną polityką zwrotów, odwiedź stronę Regulamin.
Jakie są zasady zwrotów firmy Digi-Key?
Firma Digi-Key wymaga, aby przed zwrotem jakichkolwiek towarów klienci najpierw uzyskali numer RMA (autoryzacja zwrotu towaru). Zwrotów należy dokonać w ciągu 30 dni od daty wystawienia faktury, a produkty muszą znajdować się w oryginalnym opakowaniu oraz w stanie umożliwiającym ponowną sprzedaż.
W momencie wyceny lub zakupu produkt może być oznaczony jako niepodlegający anulowaniu/zwrotowi (NCNR). Takie produkty nie podlegają zwrotowi.
Aby zapoznać się z naszą kompletną polityką zwrotów, odwiedź stronę Regulamin.
Co zrobić, jeśli jest jakiś problem z moim zamówieniem?
Zarejestrowany użytkownik
Gość
Autoryzacja zwrotu i etykieta wysyłkowa
Co zrobić z zamówioną w firmie Digi-Key częścią, której już nie potrzebuję?
Jeżeli chcesz wymienić towary, dokonaj zakupu potrzebnych części w nowym zamówieniu i złóż wniosek o zwrot niepotrzebnych. Po otrzymaniu i sprawdzeniu części przez nasz dział zwrotów od klientów zostanie Ci przyznany kredyt.
Wysyłki według harmonogramu są wymagane, jeżeli chcesz podzielić pozycję wiersza na więcej niż jedną wysyłkę, bądź gdy chcesz, aby poszczególne pozycje wiersza zamówienia zostały wysłane oddzielnie i dostarczone w różnych dniach.
Dowiedz się więcej Wyświetl wszystkie nowe funkcjeTwoja historia zamówień daje teraz możliwość dostępu do złożonych w przeszłości zamówień Twoich współpracowników. Są one dostępne poprzez kliknięcie przełącznika znajdującego się obok innych filtrów.
Dowiedz się więcej Wyświetl wszystkie nowe funkcje
Wspólne przeglądanie
By using the Co-Browse feature, you are agreeing to allow a support representative from Digi-Key to view your browser remotely. When the Co-Browse window opens, give the session ID that is located in the toolbar to the representative.
Digi-Key respects your right to privacy. For more information please see our Privacy Notice and Cookie Notice.
Tak, przejdź do wspólnego przeglądaniaSpołeczność poświęcona zadawaniu pytań dotyczących zagadnień inżynieryjnych i komponentów oraz odpowiedziom na nie. Wypróbuj nasze najlepsze strony forum.
Zarejestrowani użytkownicy mogą śledzić swoje zamówienia w rozwijanym menu swojego konta lub klikając tutaj. *Aktualizacja statusu zamówienia może potrwać 12 godzin od jego pierwszego złożenia.
Użytkownicy mogą rozpocząć proces zwrotu przechodząc na naszą stronę zwrotów.
Zarejestrowani użytkownicy mogą tworzyć wyceny przy użyciu narzędzia myLists.
Przejdź na stronę rejestracyjną i wprowadź wymagane informacje. Po ukończeniu rejestracji otrzymasz wiadomość e-mail zawierającą potwierdzenie.
Zamówienia są zwykle dostarczane do Polski w ciągu 3 dni, zależnie od lokalizacji.
Bezpłatna dostawa do Polski w przypadku zamówień od 200 zł wzwyż. Koszt dostawy zamówień o wartości poniżej 200 zł wynosi 80 zł.
DDP (cło opłacone przez Digi-Key)
Konto kredytowe dla kwalifikujących się instytucji i firm
Płatność z góry przelewem elektronicznym
Więcej produktów od w pełni autoryzowanych partnerów
Średni czas wysyłki 1-3 dni. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty transportowe. Rzeczywisty termin wysyłki można sprawdzić na stronie produktu, w koszyku i podczas finalizacji zamówienia.
Warunki Incoterms: CPT (opłaty celne, cła oraz VAT należne w momencie dostawy)
Więcej informacji można znaleźć w części Pomoc i wsparcie
Dziękujemy!
Sprawdzaj swoją skrzynkę pocztową. Znajdziesz tam wiadomości i aktualizacje związane z firmą Digi-Key!
Wprowadź adres e-mail